HTML

Webmorzsa

Felhasználói élménybeszámoló az internetről. Használható és használhatatlan dolgok a világhálóról.

Könyvkolónia keresés

2009.05.27. 12:04 kollinz

Van ez a könyves közösségi portál, ami már épp kezdett volna lenyűgözni, amikor kipróbáltam a keresést. Gondoltam, rákeresek Lawrence Block íróra. Kiválasztottam a szerző fület, és beírtam a nevét:

Könyvkolónia keresés

Azt mondja erre, nincs ilyen szerző:

Kicsit gyanús nekem a dolog, így rákeresek keresztnév nélkül mégegyszer, hátha:

Könyvkolónia keresés

És láss csodát, így megtalálta:

Ezek után beírtam még, hogy Block Lawrence, és megint semmi. Csakis az adatbázisban szereplő pontos formátumban (Block, Lawrence - a vesszőt is be kell írni hozzá!) működik a keresés. Ilyen ostoba hibát elkövetni egy látszólag alaposan átgondolt portálnál. Ehh.


2 komment

Címkék: keresés worst practice konyvkolonia

A bejegyzés trackback címe:

https://webmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr391146575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Bence · http://moly.hu/ 2009.05.27. 14:49:55

Ha ennyire benne vagy a próbálgatásban, akkor a Molyon (moly.hu/) is csinálhatnál egy stressztesztet... ;)

kollinz · http://twitter.com/kollinz 2009.05.28. 10:35:08

az ottani kereső elég jónak látszik, az majd best practice-ként kerül sorra :)
süti beállítások módosítása