Ez már megint OTP lesz, pedig tényleg semmi közöm a bankhoz. Kijöttek ezzel a Nemduma koncepcióval, ami bár nekem személy szerint nem tetszik, de mivel a standupnak manapság kultusza van, jó alapötletre épül. A problémám igazából a hozzá kapcsolódó online hirdetésekkel van, amit elég sokszor látni például az Index cikkoldalain.
A banner tervezésekor figyelembe vették azt, hogy a hangos flash hirdetések sokakat idegesítenek, és egy kreatív megoldással igyekeztek ennek ellenére figyelemfelkeltő bannert készíteni. Nevezetesen a videóbannerben lévő szereplő gesztikulál hevesen felénk, hogy hangosítsuk fel a hirdetést.
A megoldás jól sikerült, csak sajnos túl jól. Az integető alak ugyanis olyan intenzíven vonzza a szemet, hogy az oldal lényegi tartalma (a cikk, amelyért az oldalra látogattam!) egyszerűen olvashatatlanná válik. Innentől kezdve pedig pont ellenkező hatást ér el, hiszen már nem a figyelmet kelti fel, hanem frusztációt okoz a felhasználóban. Ezáltal pedig nem különbözik a rettegett kattancstól.
Tweet