HTML

Webmorzsa

Felhasználói élménybeszámoló az internetről. Használható és használhatatlan dolgok a világhálóról.

CIB értesítő

2009.05.25. 09:24 kollinz

Néha mintha teljesen elfelejtenének gondolkodni a vállalatok. Kaptam ugyanis a CIB-től egy értesítőt, az alábbi tartalommal (kattra nő):

CIB értesítő

A rövid szövegezésből azért nagyjából sejtem, hogy május 25-én valami rendszerkarbantartás lesz, de hogy az pontosan mit jelent, és hogy érint-e engem, az nem derül ki, csak ha rákattintok a tovább linkre. (Ami egyébként elvisz erre a listaoldalra.) Nonszensz. Persze értem én, hogy a hírlevél kiküldő szoftver úgy lett kitalálva, hogy a hírek címeit és tovább linkeket teszi be automatikusan a levélbe, de hát mégis. Valószínűleg ugyanezen okból kifolyólag lett a levél subjectje "CIB újdonságok".

Az meg külön díjazandó, hogy ezt a levelet nem az ügyfelek kapták, hanem a hírlevél feliratkozottak.


Szólj hozzá!

Címkék: bank értesítő worst practice

A bejegyzés trackback címe:

https://webmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr481142034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása